מקלחונים מעוצבים לאמבטיה

מקלחונים מעוצבים מציעים מגוון תכונות שהופכות אותם לנוחים ונוחים יותר. הם מגיעים עם הגדרות לחץ מים מתכווננות, מערכות בקרת טמפרטורה,ועוד. הם יכולים גם להיות מותאם אישית כך שיתאימו לכל חלל או תקציב.

מקלחונים מעוצבים

מקלחונים מעוצבים לאמבטיה הופכים פופולריים יותר ויותר במשקי בית מודרניים. מקלחונים אלו מעוצבים תוך דגש על אסתטיקה ונוחות, כמו גם פונקציונליות. הם מגיעים בצורות וגדלים שונים, וניתן להתאים אותם כך שיתאימו לכל חלל. עם מגוון סוגי מקלחונים לאמבטיה יש גם מגוון מקלחונים וראשי אמבטיה, כגון ראשי התזה מתכווננים, מקלחוני גשם, מקלחוני קיטור, סילוני גוף ועוד, מקלחונים אלו מעניקים חוויה יוקרתית תוך חיסכון במים ובאנרגיה. יתר על כן, הם קלים להתקנה ולתחזוקה למשך שנים של שימוש אמין.

סוגי מקלחונים מעוצבים לאמבטיה

מקלחון גשם

מקלחוני גשם הם דרך מצוינת לקבל את חוויית הספא היוקרתית בבית שלך. הם מספקים מקלחת עדינה ומרגיעה דמוית גשם שיכולה לעזור לך להירגע ולהירגע לאחר יום ארוך. ראשי מקלחת גשם אלו מגיעים בצורות ובגדלים שונים, כך שקל למצוא אחד שמתאים בצורה מושלמת לחדר האמבטיה שלך. עם ההתקנה הנכונה, אתה אפילו יכול להתאים אישית את לחץ המים כדי לוודא שאתה מקבל בדיוק את כמות המשקעים הנכונה להרפיה מירבית.

מקלחון אדים

מקלחות אדים הן הדרך המושלמת להירגע ולהתחדש לאחר יום ארוך. הם מספקים שילוב ייחודי של אדים ומקלחת שיכולים לעזור לך להרגיש רענן, רגוע ומלא אנרגיה.

מקלחוני אדים הופכים לבחירה פופולרית עבור בעלי בתים רבים המעוניינים להוסיף חווית ספא יוקרתית לחדרי האמבטיה שלהם. מקלחון זה משתמש בקיטור כדי ליצור סביבה שעוזרת להרגיע את הגוף והנפש שלך. ניתן להשתמש במקלחות אדים למטרות מרובות כגון הפגת מתח, שיפור זרימת הדם ועוד. הם הופכים פופולריים יותר ויותר בשל היתרונות הרבים שלהם, וזמינים כעת בבתים רבים ברחבי העולם.

אוריון גלאס הינה חברה המתמחה בייצור ועיצוב זכוכית, מכל הסוגים, לקבלת זכוכית איכותית טובה ואחידה למקלחונים מעוצבים לאמבטיה. אנו מספקים יחס אישי ומכבד ללקוחות, תוך הבנת הצרכים בפרויקט והתאמת המרכיבים הנכונים ביותר למקלחונים לאמבטיה, למתן תוצאה סופית ראויה ואיכותית. 

או מלאו פרטיכם בטופס הבא
וניצור קשר בהקדם:

יצירת קשר מהיר

חייגו עכשיו: 0747-69-1541

בין לקוחותינו:

 

או מלאו פרטיכם בטופס הבא
וניצור קשר בהקדם:

חייגו עכשיו: 0747-69-1541

יצירת קשר מהיר

יוצרים מימד חדש לעולם הזכוכית.

או מלאו פרטיכם בטופס הבא וניצור קשר בהקדם:

חייגו עכשיו: 0747-69-1541

יצירת קשר מהיר