חיפויי זכוכית

חיפויי זכוכית, חיפוי קירות בזכוכית

הינה שיטה מודרנית שאט אט מחליפה את אריחי הקרמיקה והשיש במטבחים, במבואות בנייני היוקרה ובחדרי רחצה מעולם הפנטזיה…

החיפוי נעשה בזכוכית מסוג “אקסטרה קליר” (Extra clear, זכוכית נטולת ברזל). זכוכית זו בניגוד לזכוכית שקופה (“קליר”) הרגילה הינה זכוכית ללא ברזל ולכן היא שקופה לגמרי ואינה נוטה לגוון הירקרק כמו זה של הזכוכית הרגילה.

תכונה זו מקנה לנו אפשרות לדייק בגווני הצבע ברמה גבוהה במיוחד וליצור שקיפות מלאה וקבלת גווני צבע נקיים וחדים. החיפוי מבוצע מזכוכיות בעוביים שונים עפ”י צרכי המשתמש ונתוני השטח הקיימים.

לרשותנו עומדות הטכנולוגיות המתקדמות ביותר וכך גם נראות התוצאות…
 

מידע כללי על חיפוי זכוכית

כיום כל מעצב פנים’ מכיר בהזדמנות לבחור בחיפוי זכוכית עבור קירות, ארונות, רהיטים ומגוון אלמנטים שונים, וזאת כי הזכוכית של היום יודעת להציע מגוון אופציות עיצוביות עדכניות, במיוחד כאשר ניתן לשלוט באופן מלא בעיבוד הזכוכית ובהרכב התכונות. מכאן שניתן לשחק עם עובי האריח, גודל האריח, גוון האריח וכמובן שעם כלל המשתנים. כמו כן טוב לדעת שעבור חיפוי זכוכית ניתן להשתמש בסוג שאינו מכיל ברזל- עובדה שמובילה את רמת השקיפות להיות הרבה יותר גבוהה, ומכאן שגם האפשרות לדייק בגוון הרצוי הרבה יותר גבוהה.

התחושה הייחודית שמייצר חיפוי זכוכית

הרבה בתים מודרניים יוקרתיים מבקשים לבחור באופציה של חיפוי זכוכית, ולו על מנת ליצור מראה נקי, מינימליסטי, אקסקלוסיבי ומרשים. חשוב להבין שניתן לרצף קירות במגוון אריחים מחומרים שונים, אך כאשר בוחרים בחומר הזכוכית, הרי שמדובר בתוצאה שאין שנייה לה, מדובר בתוצאה אלגנטית ועדינה, ולו כי יש משהו קוסם באפשרות להתקין אריח ולחוש כאילו הוא אינו קיים. המשחק בין האין ליש, בין החומר לשקיפות- יוצר רושם מאוד חזק, רושם שמצליח להגדיל ברמה התפישתית חדרים, ולשדר ניקיון ויוקרתיות בו זמנית.

חיפוי זכוכית במטבח ובחדר האמבטיה

המטבח ידוע כמקום שהפך להיות לב הבית, וככזה אנשים משקיעים רבות בעיצובו, ולו על  מנת שיהיה נעים לשהות בו, שהוא ישתלב כראוי עם כלל עיצב הבית ועל מנת שהוא יהיה נוח לתפעול. על כן מומלץ לשקול להתקין אריחי זכוכית במטבח, במקום אריחי קרמיקה. ברגע שבוחרים באריחי זכוכית, ניתן ליצור מראה יוקרתי, אלגנטי, שעשוי להתאים למגוון בתים מודרניים. ניתן לייצר תחושה מינימליסטית מסודרת וניתן למצוא פתרון אידאלי עבור הגנה על הקיר שסמוך לכיריים, (ולו כי מדובר באריחים שמאוד קלים עבור ניקוי). כמו כן, יש חדר נוסף שעבורו מומלץ לשקול חיפוי זכוכית, ופה מדובר על חדר האמבט. ברגע שבוחרים עבורו באריחי זכוכית, מצליחים ליצור שפה אחידה עם חדר שעושה שימוש רב עם מים, ולו כי מים וזכוכית מתחברים היטב- הן בממד התפיסתי והן בממד הוויזואלי.

אריחי זכוכית בהזמנה אישית

כיום כאשר הטכנולוגיה נמצאת בשיאה, ניתן למצוא אריחי זכוכית מגוונים, כאשר ניתן למצוא שלל גדלים, דוגמאות וגוונים. באופן שכזה ניתן לבחור חיפוי זכוכית שמורכב ממספר אריחים בודדים, ניתן להזמין גוון מסוים לפי הזמנה, ניתן לשלוט בעובי הרצוי וכדומה, כך שללא ספק ניתן לבצע התאמה מלאה. יחד עם זאת, נציין שחשוב להקפיד על ניקיון החיפוי, וזאת על מנת ליהנות מחזות הרבה יותר מרשימה.
 

או מלאו פרטיכם בטופס הבא
וניצור קשר בהקדם:

יצירת קשר מהיר

חייגו עכשיו: 0747-69-1541

בין לקוחותינו:

 

או מלאו פרטיכם בטופס הבא
וניצור קשר בהקדם:

חייגו עכשיו: 0747-69-1541

יצירת קשר מהיר

יוצרים מימד חדש לעולם הזכוכית.

או מלאו פרטיכם בטופס הבא וניצור קשר בהקדם:

חייגו עכשיו: 0747-69-1541

יצירת קשר מהיר