דלת זכוכית שקופה או אטומה

דלת זכוכית במגוון סגנונות

כיום עולם הדלתות עשיר ומגוון, כך שניתן למצוא דלתות ממגוון חומרים. עם זאת, יש חומר אחד ממנו אין להתעלם ואליו אין להשוות, ולו כי מדובר בסוג שמעניק מראה הרבה יותר אוורירי, ומי שמעט בחן את הנושא, בוודאי שכבר הבין שמדובר בדלת זכוכית.

לדלת זכוכית יש לא מעט יתרונות ייחודיים, כאשר חלקם מתייחסים לקלות ההרכבה וחלקם מתייחסים להיבט החזותי. כיוון ההיבט החזותי מהותי נתחיל ממנו, ונציין שדלת מזכוכית יוצרת משחק מעניין, ולו כי מצד אחד היא חוצצת בין חוץ לפנים, אך מצד שני היא אינה באמת מסתירה מה משעבר לה, ועל כן היא מעניקה תחושה של חלל אחד חסר חלוקה.
 

שקיפות דלת זכוכית מעניקה תחשה של מרחב

ניתן למצוא דלת זכוכית במגוון מקומות, בין אם מדובר בבתים פרטיים (למשל דלת שחוצצת בין אזור הסלון למרפסת), משרדים, מלונות, קליניקות מוסדות תרבות, מסעדות וכדומה. באופן שכזה ניתן לנעול או לחצוץ בעת הצורך, ובמקביל גם ניתן לשדר תחושה שהמקום הרבה יותר גדול ממה שהוא במציאות. כמו כן, גם ניתן לשדר תחושה של שקיפות- היבט משמעותי כאשר מדובר על דלת זכוכית שמותקנת במקום עסקי. משרד שבוחר בדלת זכוכית, מצהיר ללא מילים: “אני עסק איכותי ואין לי מה להסתיר”. כיוון שחומר הזכוכית ידוע כחומר קל לתפעול, הוא מאפשר לחדש דלתות קיימות באופן מהיר וללא התעסקות מיותרת. כך למשל ניתן לחפות דלת של ארון בגדים, דלת של ארון מטבח וכדומה, כאשר פעם החיפוי מייצר תחושה של מקום חמים ואלגנטי, פעם החיפוי מייצר מראה אנרגטי דינמי ופעם החיפוי מייצר מראה יוקרתי מודרני. מכאן שהרכבת דלתות מזכוכית עשוי ליצור הבדל משמעותי, ולשדרג בקלות כל סוג של דלת.

גלוי לצד מוסתר, דלת זכוכית שקופה או אטומה

הרבה פעמים כאשר מדובר בדלת זכוכית, יש לשקול האם מבקשים שהיא תהיה שקופה, או לחלופין האם מעדיפים שהיא תהיה אטומה. האופציה להפוך זכוכית שקופה לאטומה, מאפשר ליהנות מהיוקרה ומתחושת הקלילות האלגנטית שהיא מייצגת, אך באותה נשימה ניתן לשמור על פרטיות, וזאת מבלי להיעזר בעזרים משלימים כגון תריסים שמולבשים על גבי הדלת.

דלת זכוכית הזזה

יש דלת זכוכית הזזה (יש מספר סוגי מסילות שניתן לחבר אליהן דלת זכוכית), יש דלת מזכוכית שנעה על ציר, יש דלת עשויה מזכוכית מאוירת, יש דלת זכוכית שמיועדת להיכנס אל תוך כיס ייעודי וכדומה, כאשר באופן כללי ניתן להעניק מענה מדויק עבור כל סוג של מפתח, וליצור דלת זכוכית לפי כל מידה.
 

או מלאו פרטיכם בטופס הבא
וניצור קשר בהקדם:

יצירת קשר מהיר

חייגו עכשיו: 0747-69-1541

בין לקוחותינו:

 

או מלאו פרטיכם בטופס הבא
וניצור קשר בהקדם:

חייגו עכשיו: 0747-69-1541

יצירת קשר מהיר

יוצרים מימד חדש לעולם הזכוכית.

או מלאו פרטיכם בטופס הבא וניצור קשר בהקדם:

חייגו עכשיו: 0747-69-1541

יצירת קשר מהיר