חיפוי זכוכית למטבח

חיפוי זכוכית למטבח במגוון רחב של עיצובים

כיום כאשר ידוע שהמטבח אינו מוסתר מאחורי קיר ודלת, אלא בבתים מודרניים רבים הוא ממשיך בקו רציף את מבואת הכניסה, הסלון ופינת הישיבה, הרי שיש להשקיע בעיצוב המטבח לפחות כמו בעיצוב הסלון- במיוחד כאשר מדובר במקום שנמצאים בו לא מעט ואף מארחים בו לעתים תכופות.

על כן טוב להכיר את אחת האופציות שיותר רלוונטיות עבור עיצוב קירות המטבח, ופה מדובר על בחירה בחיפוי לוחות זכוכית שבאים להחליף את אריחי הקרמיקה אליהם התרגלנו. מכאן שאם אתם בעיצומו של שיפוץ המטבח (או לקראת סוף הבנייה שלו), אתם מוזמנים לשמוע על חיפוי זכוכית למטבח ולהשיג שורת יתרונות שלא ניתנים לשחזור כאשר בוחנים אופציות אחרות.
 

שורת יתרונות שמאפיינים חיפוי זכוכית

להלן שורת היתרונות: חיפוי זכוכית למטבח מאפשר ניקיון הרבה יותר פשוט, ולו כי המשטח כה חלק, עד שאינו מאפשר לשומן וללכלוך כללי להיטמע בחומר. כמו כן, לצד העובדה שאריחים רגילים מגיעים כמקטעים של מלבנים או ריבועים, הרי שהתקנת משטחי זכוכית במטבח מאפשרים להשתמש בלוחות יותר גדולים, כך שאפילו ניתן להשתמש בלוח אחד רציף- עובדה שמאפשרת להיפטר מקווי החיבור, ולהשיג מראה הרבה יותר מרשים, נקי, רציף, אלגנטי ואקסקלוסיבי.

להשיג לוחות זכוכית מעוצבים לפי דרישה

לצד כל מה שכבר נאמר, טרם דיברנו על המבחר הגדול שחיפוי באמצעות לוחות זכוכית מאפשר. נתחיל עם העובדה שניתן לבחור זכוכית בכול גוון רצוי, ניתן לבחור זכוכית בכול רמת שקיפות רצויה, ניתן לבחור בלוח זכוכית עם מגוון הדפסים שרק ניתן לחלום עליהם וכדומה. מכאן שללא ספק מדובר על שליטה מלאה על איכות התוצאה, ועל התרומה העיצובית של המטבח עבור עיצוב הבית. כמו כן נציין שניתן לחפות מקטעים נוספים במטבח באמצעות לוחות זכוכית, כך שבין היתר גם ניתן לכסות את חזיתות ארונות המטבח, משטחים צדדים של קירות וכדומה, כך שבמבט ראשוני קשה יהיה להבחין היכן מתחיל המטבח ומסתיים מקבץ הארונות- אשליה שמייצרת תחוש נקייה, מסודרת ואלגנטית.

התאמת המטבח לבית בסגנון מודרני

כאמור, חשוב להתאים את סגנון המטבח לעיצוב הכללי של הבית, ועל כן בעלי בית שבחרו בסגנון המודרני, יפעלו בחוכמה אם יבחרו באופציה של חיפוי זכוכית למטבח, ולו כי מדובר באופציה אידאלית שמשדרת תכונות כגון: ניקיון, אלגנטיות, סדר, יוקרה וכמובן שגם מודרניות. מכאן כל שנותר לעשות זה לבחור את הגוון הרצוי, לבחון את המיקומים הנוספים בהם מבקשים להתקין חיפוי זכוכית, לשקול להדפיס תמונה על גבי משטח הזכוכית ופשוט להתחיל לצפות למטבח המרשים שלכם.
 

או מלאו פרטיכם בטופס הבא
וניצור קשר בהקדם:

יצירת קשר מהיר

חייגו עכשיו: 0747-69-1541

בין לקוחותינו:

 

או מלאו פרטיכם בטופס הבא
וניצור קשר בהקדם:

חייגו עכשיו: 0747-69-1541

יצירת קשר מהיר

יוצרים מימד חדש לעולם הזכוכית.

או מלאו פרטיכם בטופס הבא וניצור קשר בהקדם:

חייגו עכשיו: 0747-69-1541

יצירת קשר מהיר