זכוכית למטבח מעוצבת


מתכננים שיפוץ למטבח? אחת הדרכים להוסיף עיצוב מיוחד למטבח היא באמצעות הוספה של זכוכית למטבח מעוצבת. זכוכיות מעוצבות ניתן להזמין במגוון צבעים ודוגמאות ולבחור היכן למקם אותן במקום המתאים ביותר במטבח. זוכרים את החרסינות הלבנות הישנות של המטבחים של פעם? היום הטרנד היוקרתי החדש הוא זכוכית צבעונית עם רקעים שונים במקום בו עמדו אריחי החרסינה של פעם.

את צבע הזכוכית אפשר להתאים לשאר הצבעים שאתם מתכננים שיהיו חלק מהמטבח. למטבחים המודרניים הזכוכית מאוד מתאימה ואפשר לשלב בזכוכית של המטבח כמה צבעים שונים. מלבד שימוש בזכוכית כתחליף לאריחי החרסינה, זכוכיות יכולות לשמש כמחיצות בין איזור מסויים במטבח לאיזור אחר. לדוגמא, בין מזווה לבין חלל המטבח.
 

זכוכית למחיצות בצבעים

מדמיינים איך תראה מחיצת זכוכית במטבח? זכוכית למחיצות מגיעה בצבעים ודגמים מיוחדים. המחיצות המיוחדות יכולות לעשות את כל העיצוב של המטבח כולו, ולכן כל הוספה של זכוכית כזו היא רלוונטית מאוד לכל מטבח חדש או מחודש. מכיוון שבמטבח יש שינויים של חום וקור תכופים, חשוב להזמין למטבח זכוכיות מאיכות גבוהה אשר לא יסדקו במהלך השנים.

זכוכית למטבחים

איפה הכי כדאי להציב זכוכית למטבחים? לפני שאתם מחליטים איפה להציב את הזכוכית במטבח החדש, כדאי לכם להתייעץ עם אנשי מקצוע בתחום הזכוכית. ייעוץ עם אנשי מקצוע בתחום הזכוכית יסייע לכם לבחור את דגמי הזכוכית המתאימים ביותר למטבח, ולמקם אותן במקום האידאלי לזכוכית.

הזמנה של זכוכית למטבח

מוכנים לבצע הזמנה של זכוכית למטבח? חברת אוריון גלאס בע"מ מציעה לכם להזמין זכוכית למטבח מעוצבת על-פי התאמה אישית שלכם. תיהיה לכם את האופציה לבחור מבין מגוון דוגמאות של זכוכית ובצבעים המתאימים ביותר לכם. הזכוכיות של חברת אוריון גלאס בע"מ הן חזקות ואיכותיות ומתאימות למגוון שימושים. מלבד שימוש במטבחים, הזכוכיות של החברה מותקנות בכניסות של בניינים, בחיפוי של בתים פרטיים, במוסדות ציבוריים שונים ובבנייני משרדים.

זכוכית למטבח מעוצבת של חברת אוריון גלאס בע"מ

צוות חברת אוריון גלאס בע"מ ישמח לבנות עבורכם תוכנית בנייה המותאמת במיוחד לכם ועם שימוש בזכוכית איכותית וחזקה. לצורך תכנון הפרוייקט כדאי לקבוע פגישה עם צוות החברה. לקביעת פגישה עם הצוות המקצועי של חברת אוריון גלאס בע"מ, התקשרו עכשיו למספר הטלפון המופיע בראש אתר האינטרנט ונציג החברה יקבע עבורכם פגישה ביום ובשעה המתאימים לכם. 
 

או מלאו פרטיכם בטופס הבא
וניצור קשר בהקדם:

יצירת קשר מהיר

חייגו עכשיו: 0747-69-1541

בין לקוחותינו:

 

או מלאו פרטיכם בטופס הבא
וניצור קשר בהקדם:

חייגו עכשיו: 0747-69-1541

יצירת קשר מהיר

יוצרים מימד חדש לעולם הזכוכית.

או מלאו פרטיכם בטופס הבא וניצור קשר בהקדם:

חייגו עכשיו: 0747-69-1541

יצירת קשר מהיר