דלתות כניסה זכוכית


אחת ההשקעות הגדולות שניתן לראות בבנייני מגורים ישנים של פעם בערים הגדולות בארץ, היא הוספת דלתות כניסה זכוכית לבניין.

דלת הכניסה העשויה מזכוכית משדרגת את הכניסה של הבניין בצורה משמעותית, בעיקר בבניינים ישנים. דלת זכוכית שקופה מאפשרת לראות מי נכנס לבניין ומי יוצא ויוצרת למעשה חיבור בין הכניסה לבניין לבין החלק החיצוני של הבניין. אם ועד הבית של הבניין משקיע בכניסה החדשה שהוסיפו לבניין, ניתן ליצור כניסה מרשימה, חדשה ומושכת תשומת לב.

דלת כניסה לבניין היא דלת אשר נפתחת ונסגרת עשרות פעמים ביום ומאות פעמים בכל שבוע. לכן, יש חשיבות בייצור דלת כניסה לבניין עם חומרי גלם איכותיים. ניתן לראות שימוש בזכוכית מחוסמת בדלתות כניסה הנפתחות לצד ודלתות כניסה מיוחדות הנפתחות אוטומטית.
 
 
 

איפה אפשר להזמין לבניין מגורים דלתות מזכוכית?

אם החלטתם שדלתות זכוכית ישדרגו את הכניסה לבניין שלכם, אתם יכולים להתייעץ עם ועד הבית של הבניין ולבדוק את ההיענות לשיפוץ הכניסה לבניין. דלתות זכוכית לכניסה לבניין עשויות מחומר חזק ואמין ומקנות לו מראה יוקרתי וחדש.

דלתות מטבח מזכוכית על-פי התאמה אישית

רוצים לעצב את המטבח באופן כמעט עצמאי? אם כן, כדאי שתכירו את דלתות מטבח מזכוכית אשר תפסו מקום נכבד בעיצובי המטבח של השנים האחרונות. על-פי התאמה אישית תוכלו ליצור את המטבח הייחודי שלכם בצבעים ובדוגמאות שבחרתם והכל בזכות השימוש בזכוכית.

דלתות פנים זכוכית

כמעט בכל סניפי הבנקים הגדולים בישראל יש דלתות פנים זכוכית בתוך הסניף. דלתות הפנים העשויות מזכוכית, מסמנות איזורי עבודה של הבנקאים ואת הכניסה למשרדים בכל סניף. הדלתות העשויות מזכוכית נחשבות לחזקות, אמידות וניתן להזמין אותן על-פי המידה הרצויה לכם.

חברה מקצועית וותיקה לייצור זכוכיות

דלתות כניסה זכוכית ומוצרי זכוכית אחרים ניתן להזמין מחברה מקצועית לייצור זכוכיות. אחת החברות המקצועיות ביותר לייצור דלתות מזכוכית היא חברת אוריון גלאס בע"מ. הזכוכיות של חברת אוריון גלאס בע"מ ממוקמות במספר גדול של מבנים ובניינים ברחבי הארץ והן חלק בלתי נפרד מהנוף העירוני של הערים הגדולות.

דלתות כניסה זכוכית איכותיות של חברת אוריון גלאס בע"מ

מעוניינים לקבל עוד פרטים על דלתות הזכוכית של חברת אוריון גלאס בע"מ? אם אתם מתלבטים לגבי איזו דלת לבחור לכניסה לבניין או למשרד שלכם, אתם יכולים להשאיר פרטים באתר האינטרנט של חברת אוריון גלאס בע"מ, ולקבל מענה מיידי ומקצועי לייצור דלתות העשויות זכוכית. 
 

או מלאו פרטיכם בטופס הבא
וניצור קשר בהקדם:

יצירת קשר מהיר

חייגו עכשיו: 0747-69-1541

בין לקוחותינו:

 

או מלאו פרטיכם בטופס הבא
וניצור קשר בהקדם:

חייגו עכשיו: 0747-69-1541

יצירת קשר מהיר

יוצרים מימד חדש לעולם הזכוכית.

או מלאו פרטיכם בטופס הבא וניצור קשר בהקדם:

חייגו עכשיו: 0747-69-1541

יצירת קשר מהיר