דלתות ומחיצות זכוכית

 

דלתות ומחיצות זכוכית במגוון ענק של אפשריות

קטגוריה זו של דלתות זכוכית ומחיצות זכוכית הינה קטגוריה עשירה ורחבה במיוחד המתחלקת לתתי קטגוריות רבות ושונות במהותן ובצרכים עליהם העבודה אמורה לענות.

דלתות ומחיצות יכולות לשמש כחזיתות חנויות וחלונות ראווה כפי שאנו מיישמים ברבים מהקניונים ובמרכזים מסחריים. וכן כמחיצות הפרדה מלאות או חלקיות בקומות משרדים ובבנקים. שימוש נוסף בדלתות זכוכית הינו בבניה הפרטית, בתי מלון ובכלל בכל חלל שרוצים לעצב בצורה מודרנית ועכשווית.
 

כיום ניתן להזמין את הזכוכית בכל צבע או גוון, עם תמונה או צילום, בקיצור, האפשרויות כמעט ואינן מוגבלות. הן מבחינת מראה סופי והן מבחינת תכונות המוצר. הכול כמובן, לפי דרישת הלקוח ולפי הפונקציות הנדרשות בעבודה.

לרשותנו עומד מאגר וידע רחבים ביותר הן מבחינה עיצובית והן מבחינת היעילות של המוצר.

דלתות זכוכית במגוון עשיר

תחום הדלתות עשיר ומגוון, כאשר בין היתר גם ניתן למצוא דלתות מזכוכית. נישה זו שונה משאר הקטגוריות, ולו כי היא מציעה מראה שאין שני לו- מראה יוקרתי, אלגנטי, מודרני ושמאפשר משחק בין החוץ לפנים, בין הסתרה לחשיפה. ניתן למצוא דלתות זכוכית הן בבתים פרטיים והן במגוון עסקים, כאשר ניתן לשלב בהן מנגנונים שונים שנוגעים לבטיחות, מונעים פריצות, מונעים טריקה, או פשוט מתריעים כאשר עוברים דרכן.

פרקטיקה לצד עיצוב, דלתות זכוכית מעוצבות

עקב הביקוש הרב, ניתן למצוא דלתות זכוכית שהן תוצר של טכנולוגיה מתקדמת, כך שהן גם עשויות להגיע עם מגוון איורים ועיצובים, אם כתוצאה משימוש בהזרקת חול ואם כתוצאה של הדפס שנעשה ע”י טכניקות נוספות. יש לקחת בחשבון שדלת זכוכית מאוירת מהווה תוספת מרשימה עבור כל מפתן ומבואה, כך שיש להבין שלא מדובר רק באובייקט פרקטי שנועד להגן, אלא גם מדובר באובייקט אומנות שבכוחו להוות תוספת מרשימה. מכאן שאם מבקשים להתקין דלת וגם לשלב יצירת אומנות, הרי שניתן להשלים את שתי המטלות בפעם אחת- ע”י רכישת דלת זכוכית מעוצבת.

אשליה אופטית

ניתן למצוא דלתות זכוכית הזזה וניתן למצוא דלתות זכוכית שנעות על ציר. בכול אופן מדובר בדלת שחוסכת מקום ואף משרה תחושה של חלל יותר גדול, ולו כי ניתן לראות דרכה, כך שהתחימה בין החללים מתבטלת בתודעה, למרות שבמציאות היא קיימת. בנוסף חשוב לדעת שדלת זכוכית אומנם עשויה מזכוכית, אך יחד עם זאת אין לטעות שהחומר שביר ודלת שכזו מועדת לפורענות, וזאת כיוון שכיום ניתן למצוא מנגנונים שמונעים את טריקת הדלת (ובכך מונעים סיטואציות שמובילות לשבירה), ובנוסף יש מגוון פלטות זכוכית שמיועדות לשמש כדלת, כך שניתן לבחור בסוגים יותר עמידים- לדוגמה זכוכית מחוסמת.

מחירים לדלתות זכוכית

כמה יש לשלם על כל היופי הזה? ובכן אין למהר לזרוק מחירים באוויר, אלא יש לציין שהמחיר מונע מהאלמנטים הבאים: איכות הזכוכית, הטכנולוגיות שהיא מכילה, סוג המסילה, אופי העיצוב, התשובה לשאלה האם הדלת מגיעה עם מסגרת אלומיניום, איזה סוג של ידית בוחרים וכדומה. לסיכום נציין שההבדל במחיר בין דלת מזכוכית לבין דלת מסוג אחר אינו אמור להיות משמעותי, ועל כן אם מבקשים דלת שקופה אך בעלת נוכחות- מומלץ לבחור בדלת זכוכית מאוירת או אטומה. כמו כן נציין שלעתים עדיף לשלם מעט יותר, ולו על מנת לזכות באיכות הרבה יותר גבוהה, ועל מנת להיות שקטים מאיכות פרמטר הבטיחות.
 

או מלאו פרטיכם בטופס הבא
וניצור קשר בהקדם:

יצירת קשר מהיר

חייגו עכשיו: 0747-69-1541

בין לקוחותינו:

 

או מלאו פרטיכם בטופס הבא
וניצור קשר בהקדם:

חייגו עכשיו: 0747-69-1541

יצירת קשר מהיר

יוצרים מימד חדש לעולם הזכוכית.

או מלאו פרטיכם בטופס הבא וניצור קשר בהקדם:

חייגו עכשיו: 0747-69-1541

יצירת קשר מהיר