מעקות בשילוב נירוסטה

 

מידע על מעקות בשילוב נירוסטה

רבים בוחרים באופציה של מעקות נירוסטה, ולו כיוון שמדובר בפתרון אידאלי, הן ברמה העיצובית והן ברמה הפרקטית- בטיחותית.

כמו כן, ניתן לייצר כל צורה רצויה מחומר הנירוסטה, כך שאין זה משנה אם המעקה רץ בסמוך לקיר עגול, קיר בעל זוויות חדות, או אם מדובר בקיר ארוך בעל פיתולים עדינים. כמו כן מדובר על חומר שמשתלב נהדר עם זכוכית, ועל כן אם מבקשים אחר פתרון אסתטי, מרשים ובטיחותי עבור בית עסק מכובד, או בית בעל מראה מודרני- יהיה זה נכון לשקול את האופציה של מעקות נירוסטה, ולו כיוון שהמראה הכללי משחק בין חומריות לשקיפות, כך שהתוצאה מאוד מרשימה.
 

מעל הכל בטיחות לצד העובדה שמעקות מנירוסטה מאוד מרשימים והתוצאה של שילוב פלטת זכוכית עם פרופיל נירוסטה מחזיק מעמד לאורך שנים ומעניק תוצאה בטיחותית שניתן להסתמך עליה, הרי שגם יש לדבר על “הפיל שנמצא בחדר”- יש לדבר על החשש מהחומר השביר זכוכית. ידוע שזכוכית הנו חומר שעשוי להישבר בקלות, ועל כן אנשים עשויים לתהות האם זה חכם להתקין מעקה שמכיל פלטה גדולה. ובכן בנקודה זו נעצור ונבהיר שאכן אין להתקין כל סוג של זכוכית, אלא יש לבחור בזכוכית מחוסמת שאינה ניתנת לשבירה.

מכאן שניתן ליהנות ממראה אלגנטי, להימנע ממראה כבד שמייצג לא מעט מעקות וחשוב מכל להיות רגועים. נראות מרשימה באופן כללי ניתן למצוא מבחר מעקות נירוסטה שנבדלים בגודל, בחומריות ובצורניות. כמו כן ניתן למצוא מעקות שכאלו במגוון מקומות, בין אם מדובר בבתים פרטיים, מקומות ציבוריים או משרדיים, וזאת כי מדובר באופציה מרשימה שמוסיפה רבות בפן העיצובי. כמו כן נציין שחומר הנירוסטה משתלב נהדר עם מגוון חומרים נוספים, למשל חומרים כגון עץ, ועל כן ניתן להתקין מעקות מנירוסטה הן לצד רצפת פרקט והן לצד רצפת שיש, כאשר עבור כל אופציה ניתן ליהנות מתוצאה ויזואלית מרשימה מעט שונה.

לסיכום נציין שלמרות שמעקות מנירוסטה מעניקים מראה קליל ומשתלבים נהדר עם מגוון עיצובים, יש לוודא לגבי איכות ותקנים ועל כן יש לרכוש רק ממקום בעל רזומה חיובי.

טיפ על מעקות

חשוב לקחת בחשבון שהתקנת מעקה נעשית פעם אחת, ולרוב לא נהוג להחליף. על כן באותה פעם יחידה שבה בוחרים מעקה, יש לשקול את האופציה של מעקות מנירוסטה, ולו כי כפי שכבר ציינו מדובר באופציה בטיחותית, מרשימה, קלה להתקנה ושמחזיקה מעמד לאורך זמן.

עם זאת אין לשכוח שיש להשקיע בניקוי משטח הזכוכית, ולו על מנת ליהנות מתוצאה כמה שיותר מרשימה.
 

או מלאו פרטיכם בטופס הבא
וניצור קשר בהקדם:

יצירת קשר מהיר

חייגו עכשיו: 0747-69-1541

בין לקוחותינו:

 

או מלאו פרטיכם בטופס הבא
וניצור קשר בהקדם:

חייגו עכשיו: 0747-69-1541

יצירת קשר מהיר

יוצרים מימד חדש לעולם הזכוכית.

או מלאו פרטיכם בטופס הבא וניצור קשר בהקדם:

חייגו עכשיו: 0747-69-1541

יצירת קשר מהיר