חדרי רחצה ומקלחונים

 

מגוון חדרי רחצה ומקלחונים, מידע מומלץ

זכוכית בחדר הרחצה היא הרבה יותר ממקלחון כזה או אחר, המקלחון הוא אכן חלק משמעותי בעיצוב חלל חדר הרחצה אך עם זאת ישנם הרבה נלווים שיש לקחת בחשבון בתהליך התכנון והעיצוב. אלמנטים כגון מדפי זכוכית, מראות וחיפויי זכוכית בשלל גדלים צבעים וצורות יוכלו לשדרג את האווירה והמראה של כל חלל בצורה משמעותי ולתרום לחווית משתמש מועילה ומהנה. אנו באוריון גלאס מאמינים כי בעזרת הכוונה ותכנון נכון, ניתן לשדרג כל חלל בעזרת אנשי המקצוע הנכונים ונשמח לעמוד לשרותכם תמיד בכל נושא ושאלה.
 
 

מקלחונים

מקלחונים המכונים מקלחוני “All Glass” מכונים כך בשל אופיים ומיעוט אביזרי הפרזול המשמשים להתקנתם. היתרון הגדול במקלחונים אלה הוא שניתן לייצר אותם לכל מפתח ולכל צורה שתידרש. אין כאן מידות סטנדרט המגבילות את הלקוח, נהפוך הוא, השיטה מעודדת ייצור פתרונות מתחדשים בכל צורה ובכל מידה. מודד מטעם החברה מגיע עד לבית הלקוח ובעזרת מכשור מתקדם הוא מסוגל לשרטט תכנית ביצועית לסגירת חלל המקלחון.

הדיוק והמיומנות הנדרשים הם רבים שכן לא נעשה שימוש בפרופילי חיפוי והזכוכית מגיעה עד קו הקיר, הדיוק יהיה לרמה כזו שגם אם קיימת בקיר סטייה ולו במילימטרים ספורים, אנו נחתוך ונעבד את הזכוכית בדיוק באותו השיפוע שיתאים לקירות החדר הרחצה. כל המקלחונים מיוצרים לאחר מדידה בבית הלקוח ומותאמים לפניהשטח בדיוק של מילימטרים! סגירת מקלחון יכולה להתבצע בהמון דרכים ולאחר ביקור אנשי המקצוע שלנו בשטח נוכל להתאים את הפתרון המתאים ביותר לצרכי כל אחד מהלקוחות שלנו.

זכוכית המקלחון ניתנת לציפוי בחומר הנקרא NANO, חומר זה יגן על פני הזכוכית מהצטברות אבניתוישאיר אותה נקייה לאורך זמן. גימור המקלחון יכול להיות שקוף, אטום, צבעוני, מודפס וכד’.

שיפועי רצפה במקלחונים

אל אף שרבים מאיתנו חושבים שמקלחונים הם פרטים שמתכננים רק בסיום הבנייה תהליך החשיבה על תכנון המקלחון והכנת השטח מתקיימת עוד בתהליך תכנון פריסת אריחים בחדרי אמבטיה ובתהליך הריצוף עצמו. הרבה פעמים אנו נתקלים מחדרי רחצה עם שיפועים הפוכים או שיפועים שאינם מספיקים לנקז את המים כמו שצריך, דבר הגורם לנזילות רטיבויות ושלל בעיות שבבניה נכונה היו נחסכות מהמשתמש… אם כן על מנת לקבל את מקלחוני ה”ALL GLASS” ביעילות מרבית יש לבקש מהרצף להקפיד על שיפועי ניקוז של 2.5% – 3% לפחות, כלומר שיפוע של 2.5-3 ס”מ לכל מטר מרוצף.

חיבורי פוגות (מרווח בין אריחים) דלתות וחלונות בחדר רחצה

אחד היתרונות הגדולים במקלחוני “ALL GLASS” היא האפשרות לתכנן ולחתוך את הזכוכית בדיוק לפי בקשת הלקוח ולפי הנתונים הקיימים בשטח. חשוב מאד שתהיה התאמה בין ההכנות שיוצרים לבין המוצר הסופי אותו רוצים לקבל. גובה המקלחון ברוב המקרים יהיה אחיד עם גובה הפוגה* בין האריחים כך שניצור קו גובה אחיד ונייצר תחושה נינוחה בחלל חדר הרחצה.

מומלץ להקפיד ולבקש מהרצף שגובה משקופי הדלתות והחלונות יהוו קו מנחה לפוגות. זכרו כי קווי גובה אחידים יוצרים תחושה רגועה ונעימה למשתמש ולמתבונן.

מיכלי הדחה סמויים והפרשי גבהים בריצוף

ברבים מחדרי הרחצה עושים המתכננים שימוש במיכלי הדחה סמויים ויוצרים בעזרתם מדף אופקי דקורטיבי. במקרים רבים מסתיימת בניית הסתרת המיכל בקו בו רוצים להתחיל לבנות את המקלחון, נקודה זו היא קריטית במיוחד שכן יש בה חיבור בין קיר בשני מישורים, ריצוף וזכוכית ולכן יש לשים לב במידה יתרה על כל החיבורים המבוצעים במפגש זה.

אם החיבור אמור להיות בקו אחיד עם המקלחון יש לדייק במיקומו ובחיבור שלו עם תחילת השיפוע בריצוף, כך שהזכוכית תוכל להמשיך בקו אחיד את סיום מסתור מיכל ההדחה. חיבור שאינו בקו מתואם יצור לנו סטייה מקווי הניקוז שיגרמו לנזילות מים או לחלופין מרווח צר מידי לניקיון שיצבור אט אט לכלוך ועובש… אם מסתור המיכל חודר אל תוך שטח המקלחון ומשמש כמדף לסבונים וכדומה יש להקפיד כי תחילת השיפוע בריצוף יהיה בקו אחיד עם חיפוי הקיר שמעל למיכל ההדחה.

אי דיוק מסוג זה יצור קפיצה מעצבנת ויבליט את חוסר הדיוק בעבודת הריצוף ברגע שתהיה זכוכית מותקנת. יש לשים לב כי נקודה B שהיא תחילת השיפוע או המדרגה מתואמת עם החיפויים שמעליה ועם מסתור ההדחה. ניתן להבין טוב יותר דרך השרטוט המתאר את מקום המפגשים. דברים אלו אולי נשמעים מובנים אך ב80% מהבתים הטעויות האלו חוזרות על עצמן ויוצרות סביבת עבודה לא נכונה מבחינה תכנונית המאלצת למצוא פתרונות שבסופו של דבר לא אלא אלתור לפתרון הבעיה.
 

או מלאו פרטיכם בטופס הבא
וניצור קשר בהקדם:

יצירת קשר מהיר

חייגו עכשיו: 0747-69-1541

בין לקוחותינו:

 

או מלאו פרטיכם בטופס הבא
וניצור קשר בהקדם:

חייגו עכשיו: 0747-69-1541

יצירת קשר מהיר

יוצרים מימד חדש לעולם הזכוכית.

או מלאו פרטיכם בטופס הבא וניצור קשר בהקדם:

חייגו עכשיו: 0747-69-1541

יצירת קשר מהיר